قورباغه ات را قورت بده.

از قدیم گفته اند اگر اولین کاری که باید هر روز صبح انجام بدهی این باشد که قورباغه زنده ای را قورت بدهی در بقیه روز خیالت راحت خواهد بود که سخت ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته ای .
قورباغه شما در واقع بزرگترین و مهم ترین کاری است که باید انجام بدهید . همان کاری که اگر الآن فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد همین طور برای انجام آن تنبلی خواهید کرد . ضمناً کار مورد نظر همان کاری است که انجام آن در حال حاضر می تواند بیشترین تاًثیر مثبت را در زندگی شما بگذارد .
قدیمی ها همچنین گفته اند : « اگر قرار است دوتا قورباغه را بخوری اول آن یکی را که زشت تر است بخور !»
منظور این است که اگر دو کار مهم را در پیش رو دارید ، اول کاری را که بزرگ تر ، سخت تر و مهم تر است انجام بدهید . خود را موظف کنید که بلافاصله دست به کار شوید و آنقدر مداومت به خرج دهید تا کار را به اتمام برسانید ، پیش از آنکه دست به انجام کار دیگری بزنید .

پ.ن1: پا شو برو "قورباغه ات را قورت بده!" کامپیوترو shut down کن. برو قورباغه ات را قورت بده! من خودم الآن دو تا قورباغه هست که بایستی میلشون کنم: اول نوشتن compte-rendu از کتاب Le Surréalisme. و دوم سردرگمی در یافتن problématique پایان نامه ام. دومی زشت تره!
پ.ن2: توصیه به دانلود و خوانش این کتاب، اگر تا حالا نخوانده ایدش.
از: اینجا